Пастки магазинів, щоб витрясти з покупця гроші. Їх легко уникнути, якщо знаєш, як вони працюють

Психологія продажів — це ціла галузь знань, яка приносить значні доходи рітейлерам. З одного боку, є армія досвідчених маркетологів, які мають доступ до детальної статистики і отримують високі зарплати, щоб спонукати споживачів витрачати гроші в магазинах. З іншого — звичайні покупці, яких ніхто не підготував до такого потужного впливу і не навчив, як протистояти цим психологічним маніпуляціям, повідомляє Ukr.Media.

Це ж безкоштовно

Людей заохочують до покупок, пропонуючи їм щось безкоштовне. Наприклад, популярна акція “1+1” подається так, ніби товар дарують безкоштовно. Це ненавмисно активує внутрішні соціальні механізми. Коли людям роблять щось приємне, вони, як правило, відчувають себе зобов’язаними.

Викликаємо заздрість

Дивно, але позитивні відгуки про товари можуть викликати почуття заздрості. Це відбувається так: наприклад, колега по роботі придбав нову машину і тепер світиться від щастя. І тепер ми також починаємо думати про зміну свого автомобіля.

Ми спостерігаємо, як людина задоволена своєю покупкою, і хочемо відчути те ж саме. Заздримо не лише самій річ, а й емоціям, які переживає її власник.

Заздрість легко спонукає нас до того, щоб витягнути кредитку та витратити гроші на непотрібне. Мало хто задумується, що відгуки та позитивні рецензії чудово запускають цей процес.

Не товар, а образ

Фотографії з реального життя продаються набагато ефективніше, ніж стандартні постановочні зображення товару на білому фоні. Це пов’язано з тим, що вони здатні викликати справжні емоції.

Майонез на родинному столі, де ідеальний чоловік з ідеальною дружиною та їхніми ідеальними дітьми показують на обличчі найбільшу усмішку зі свого арсеналу.

У такій рекламі навіть можуть не згадувати про споживчі властивості товару. Чому? Адже видно, що щасливі родини вранці насолоджуються майонезом. Купуйте вже!

Гра з рівнем цін

На полицю виставляють три товари з однієї категорії з чіткою градацією цін — дуже бюджетний варіант, середній і дорогий. Більшість споживачів обирає продукт саме за середньою ціною. Логіка проста: дорогий товар виглядає занадто витратним, а дешевий, швидше за все, буде неякісним.

Знаючи цю особливість, магазини спеціально розміщують на одній полиці асортимент з різними ціновими категоріями, усвідомлюючи, що найбільше вони продадуть саме середніх. Наприклад, іноді до товару середньої цінової категорії додають дуже дорогий бренд, щоб зробити середній варіант більш привабливим і врешті-решт продати цей “середнячок”.

Навіювання дешевизни

Мене дивує, що цей прийом досі діє. Справа в тому, що покупців дуже просто ввести в оману щодо цін. Мало хто з них оцінює магазин за товарами-індикаторами або порівнює масштаби знижок. Люди набагато довірливіші, ніж вони самі вважають.

Існують відомі шаблонні фрази, які ефективно працюють. “Тільки у нас”, “справедлива ціна” або “коштує всього…”. Магазини дуже люблять таким чином усно знижувати свої ціни. Чуєте подібні висловлювання? Вас прямо зараз переконують у дешевизні цього місця.

Якщо покупцеві достатньо часто повторювати гасла про “магазин низьких цін” або “найближчі низькі ціни”, він починає в це вірити. Практика показує, що магазинам легше переконати, ніж насправді знизити ціни.

Джерело: ukr.media

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *