Фрази, що видають емоційний інтелект: як розпізнати мудру людину з перших слів

Вже під час першої зустрічі можна зрозуміти, наскільки ваш співрозмовник є розумним, чутливим та готовим до здорових стосунків. Щоб не зробити помилки, уважно слухайте кожне слово, стверджують психологи, повідомляє Ukr.Media.

Високий емоційний інтелект — це здатність розпізнавати та управляти своїми емоціями, а також розуміти емоції інших і проявляти емпатію. Люди з високим рівнем емоційного інтелекту можуть ефективно спілкуватися, налагоджувати здорові стосунки, вирішувати конфлікти, а також мотивувати себе та інших.

"Зустріти людину з високим емоційним інтелектом — це справжнє щастя. Це буде чудовий колега, товариш, романтичний партнер. Такі люди добрі, чутливі, відповідальні і здатні надихати інших", — зазначає психолог Ерін Леонард.

За словами психологині, є певні висловлювання, які часто звучать тільки від людей, що "розвинули" свій розум і психіку.

"Я помилявся"

Здатність визнавати свої помилки — це рідкісна якість, адже людині потрібно подивитися на себе з боку, щоб адекватно оцінити свої дії. Набагато легше намагатися перекласти всю провину на інших.

Проте люди з високим емоційним інтелектом так не вчиняють. Вони завжди готові визнати, що зробили щось не так. Більше того, їм не соромно за свої помилки, адже вони не впливають на їхню самооцінку та ставлення до світу.

"Легко виправдовувати свої дії, намагаючись звалити відповідальність на іншу людину. Спробуйте щиро визнати свої помилки. Ви побачите, як зміняться ваші стосунки з людьми", — говорить психолог.

"Ти почуваєшся добре?"

Не так складно помітити, що колега чи родич відчуває смуток, незручність або інші негативні емоції. Значно важче залишити свої справи, підійти і щиро запитати, що трапилося.

Люди з високим емоційним інтелектом тактовні та обережні у висловлюваннях. Вони м’яко запитають, чи все гаразд, запропонують допомогу, але ніколи не нав’язуватимуть свою присутність.

"Ти маєш право на свою думку"

Або ж "Я повністю приймаю твою точку зору, хоча і не погоджуюсь з нею". Лише особа з високим емоційним інтелектом усвідомлює, що не існує єдиного правильного або неправильного погляду.

Людей багато, у кожного є своя точка зору, особливо коли йдеться про світогляд та філософські питання.

"Ви можете дискутувати з такою людиною, проте розмова не стане агресивною. Швидше за все, вона перетвориться на обговорення та обмін думками, а не на сварку чи спробу нав’язати свою точку зору", — зазначає Ерін Леонард.

"Як я можу тобі допомогти?"

Це не стосується рятування ситуації і не є бажанням взяти все під контроль.

Запитуючи "Чим можу допомогти?", ви ставите інтереси того, хто потребує допомоги, на перше місце. Люди з високим емоційним інтелектом прагнуть підтримувати інших, але не за рахунок своїх потреб: вони вміють зберігати баланс.

Наприклад, ви готові допомогти другу з переїздом. Зібрати речі, поспілкуватися з вантажниками, контролювати процес. Проте ви не будете витрачати всі свої сили та вільний час на це, адже вам також потрібен повноцінний відпочинок.

Джерело: ukr.media

Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *