Люди, які не дотримуються правил спілкування, мають фінансові проблеми
Один фінансовий консультант поділився спостереженням. До нього звертається багато людей за консультаціями, за допомогою у вирішенні грошових питань. І ця людина відзначила ось що: люди, які мали постійні проблеми з грошима, мали однакові поведінкові звички, інформує Ukr.Media.
Вони писали повідомлення вночі, о другій, третій, четвертій годині. Коли їм приходило бажання написати. І дзвонили теж тоді, коли їм було зручно. О п'ятій ранку або об одинадцятій вечора.
Ці люди ставили запитання прямо в першому повідомленні. Хоча ще не оплатили роботу консультанта. Вони отримували детальну інструкцію, як доїхати, як зв'язатися дистанційно, отримували реквізити і дізнавалися точну суму оплати. А потім зникали. Просто не відповідали. Жоден з них не написав навіть "дякую".
А потім вони писали знову, втретє, вчетверте. І знову отримували детальну інструкцію, роз'яснення, реквізити… І знову ставили запитання, писали довгі повідомлення. А потім зникали.
Це були не бідні люди, але це були люди, які втрачали свої гроші, розорялися. Брали непомірні кредити і банкрутували. Переживали крах будь-якого бізнесу, який спочатку йшов добре, а потім руйнувався.
Або це були люди, які отримували нормальну зарплату, але їм хотілося більшого. Вони прагнули покращення свого фінансового становища, але нічого так і не робили. І не могли знайти ні інвесторів, ні партнерів, ні клієнтів…
У всіх цих людей були проблеми з комунікаціями. Вони не розуміли важливість ділового етикету. Не проявляли поваги. Навіть банальної ввічливості не проявляли. Ставилися до іншої людини як до автомата, який повинен задовольняти їхні потреби.
Це цікаве спостереження. Гроші з'являються внаслідок комунікацій з іншими людьми, — найчастіше так. І якщо базові принципи комунікації порушуються, з грошима будуть проблеми. І з багатьом іншим — теж.
Іноді достатньо звернути увагу на те, як будується комунікація, як людина спілкується з іншими людьми. В цьому може критися величезна проблема, яка не дає піднятися на вищий рівень і заробити. Недарма великі люди так багато писали і говорили про те, як правильно будувати відносини. Це найважливіше.
Але пояснити це тим людям консультант не міг. Він віддавав перевагу контактувати з тими, хто відразу зрозуміло і ввічливо звертався за порадою. Витрачати час даремно він не хотів, він же грошові питання вирішував. А час — це гроші. Хоча всім відповідав ввічливо. Але без детального роз'яснення. Яке ось, перед вами. І воно дуже правильне.
Джерело: ukr.media