5 унікальних ароматів, які притягують увагу і збирають компліменти
Знаєте, в мистецтві і дизайні є термін «надивленість». А в парфумерії може статися "нанюханность" або, якщо коректніше, — "наслуханість" (адже аромати правильно саме слухати). І якщо в першому випадку це тільки на руку, то з духами має зворотний бік медалі. У якийсь момент вам починає здаватися, що кожен новий парфум вам вже знайомий — ви вже щось подібне чули, у вас є схожий, цей щось нагадує, а той взагалі пахне, як всі зараз. Знайоме?
Тоді ласкаво просимо до статті! Тут ми зібрали п'ять композицій, які вас точно здивують, а заодно і всіх оточуючих. Не епатажністю, але абсолютною несхожістю на щось інше, інформує Ukr.Media.
Vilhelm Parfumerie, Purple Fig
"Серед паризьких вулиць є справжні скарби, приховані від очей туристів і випадкових людей. Так, на жвавій, завжди забитій транспортом і поспішаючими людьми вулиці Rue Oberkampf є маленькі дверцята в арці старовинного будинку. Пройшовши через них, ти опиняєшся в зовсім іншому Парижі! Вузька алея, прохолодна і тіниста навіть в спекотний день. Інжирні дерева, чиї крони створюють зелену арку над головою. Ця таємна алея носить назву Cite du Figuier, місто інжиру, і знають про неї дуже небагато. У цій композиції я хотів передати таємну душу Парижа, яку можна знайти на маленьких, прихованих від очей вуличках, у дворах старовинних будинків. Я створюю два протилежні світи: один-сучасний, яскравий, динамічний. Інший — тихий, вишуканий і повний ніжності», — так розповів про цей аромат творець бренду, Ян Вільгельм Альгрен.
Навіть і додати нічого… Скажу лише, що ці два світи передані через ніжну солодкість інжиру, яку відтіняє терпка гіркота ангеліки. Вони настільки переплетені, що аромат звучить не солодко і не гірко, але акварельно і незвично.
Pierre Guillaume, 03 Cuir Venenum
Як щодо того, щоб пахнути ароматом тютюну? Хоча власне тютюну в піраміді і немає, але тут так незвично обіграна шкіра, що тютюн в шлейфі відчувається цілком виразно. Аромат не для скромниць, але для сильних духом і впевнених у своїх силах.
Він вимагає особливого ставлення — для отруєної шкіри (так перекладається назва) потрібен дрес-код. Бажано тотал блек, шкіряні деталі і вже після цього можна робити контрольний постріл в шию з флакончика. Вас будуть оточувати ноти шкіри, мірри, апельсинового квіту, мускусу, кокоса, меду, лимона і кедра, а також увага тих, хто опиниться поруч.
Paco Rabanne, Pure XS for Her
"Тільки порушуючи кордони, можна змінити світ". Пако Рабан сказав це ще в 1967 році, але його бренд продовжує дотримуватися такого принципу донині. Доказ — Pure XS. Парфумер будинку поставив завдання втілити оргазм у флаконі, ні більше, ні менше! Для цього він наважився поєднати потужний природний афродизіак іланг-іланг з… нотами поп-корну.
Абсолютно непоєднувані речі. Спокуслива гурманіка, відвертий Схід, чуттєві квіти і прозаїчність повітряної кукурудзи. Дуже гарний аромат, який сильно відрізняється від інших парфумів люксового сегмента.
LArtisan Parfumeur, Timbuktu
Настільки ж унікальний і аромат. У ньому немає мімози, зате є сухість ветівера, дим ладану, зелень папірусу, пікантність рожевого перцю і ще кілька нот, які роблять його неповторним. Він дзвінкий і чистий. Стійкий і міцний, як віра бедуїна, а шлейф його довжиною в караван. На кожній людині розкривається по-різному, але завжди незвично і цікаво.
Lalique, Encre Noire A LExtreme
Одного разу я прийшла в цьому ароматі в офіс. Через хвилин 40 почалося якесь дивне хвилювання, прислухалася — виявилося колеги намагалися розпізнати, що за запах і від кого він. Довелося зізнаватися, що так пахну я. Парфум, дійсно, до крайності надзвичайний. Бренд називає його чоловічим, але до біса умовності — на жінці він теж чудовий!
Чим він пахне? Чорнилом! Цей аромат відтворюють, перш за все, ветивер, кипарис і ладан. Він грубий, потужний, зрілий і абсолютно нонконформістський. А ще його надзвичайність в тому, що він пахне в десять разів дорожче, ніж коштує! Головне, не переплутати версії: є ще просто Encre Noire, є варіація Sport і Pour Elle, але A LExtreme, на мій погляд, найцікавіший.
Джерело: ukr.media