Як магазини косметики змушують нас купувати більше: 6 хитрощів, про які потрібно знати
Таким попитом на товари для краси ми завдячуємо маркетологам, які регулярно пробують нові прийоми. Розбираємось разом, як магазини змушують нас витрачати гроші, інформує Ukr.Media.
Ще недавно ми ходили в магазини косметики та парфумерії у свята і не купували новий засіб доти, доки не закінчиться старий. Сьогодні у нас уже ломляться полиці від великої кількості однотипних товарів, і при цьому ми продовжуємо замовляти все нові й нові банки. Чому онлайн-шопінг так затягує, особливо якщо йдеться про б'юті-товари?
Чому ми купуємо так багато косметики?
Косметика задовольняє не лише базові потреби, а й глибинні бажання людей, наприклад, краще виглядати і впевненіше почуватися. Тренд «турботи про себе» (self-care) виріс із прагнення до благополуччя та збереження ментального та фізичного здоров'я. Візуальні зміни та догляд за собою стали важливою частиною цієї концепції.
Такий високий попит на доглядові та декоративні засоби сформувався переважно під впливом медіа та соціальних мереж, які пропагують «ідеальний» зовнішній вигляд. Важливу роль відіграли американська та корейська культура. Корейський догляд за шкірою, наприклад, став світовим трендом, пропагуючи багатошарові процедури та індивідуальний підхід до кожного типу шкіри.
Які маркетингові хитрощі використовують магазини?
Онлайн-шопінг став популярним через зручність та швидкість. Покупці можуть замовляти косметику з будь-якого місця будь-коли, не витрачаючи час на походи в магазини. Це особливо актуально для зайнятих людей або тих, хто живе далеко від великих міст. Ось кілька маркетингових хитрощів, які змушують нас залишати цілі статки в популярних інтернет-магазинах.
Що ще допомагає брендам косметики продавати нам товар?
Бюджет. Маркетологи роблять фокус на доступності та масовості свого товару, щоб його могли дозволити собі якнайбільше людей. Тому б'юті-бренди часто використовують такі прийоми, як знижки, акції «купи більше — плати менше», а також рекламу, орієнтовану на широке коло покупців.
Мас-маркет. Бренди намагаються підкреслювати баланс між ціною та якістю, тому часто обіцяють більш високу якість інгредієнтів, інноваційні формули своїх засобів та їх позитивний вплив на шкіру. Щоб люди мали бажання купити товар, компанії залучають амбасадорів — відомих особистостей та інфлюенсерів. Так виходить зробити ту чи іншу «баночку» доступнішою для покупця.
Люкс. У маркетологів є ще один підхід: щоб створити у покупця відчуття привілейованості, розкоші та підкреслити його статус, бренди, наприклад, випускають продукт в обмеженій кількості та з упором на престиж, ексклюзивність та емоційну складову продукту.
Джерело: ukr.media