Що таке “пожирачі часу”, чим небезпечні і як від них позбутися

У кожної людини в переліку її справ, звичок і занять є такі, які не приносять ніякої користі, а тільки віднімають дорогоцінний час і займають її увагу. Тому їх так і називають — «пожирачі часу». Психологи рекомендують від них позбавлятися, щоб підвищити рівень своєї ефективності, інформує Ukr.Media.

Що таке "пожирачі часу"

"Пожирачами часу" можуть бути різні відволікаючі фактори, марні заняття, порожні розмови і суперечки, а також люди, які займають вашу увагу і відволікають від важливих справ.

Здавалося б, не трапиться нічого страшного, якщо відповісти на дзвінок подруги і пів годинки поговорити про те, про се, потім зайти в соцмережу і взяти участь в обговорення якогось нового фільму.

Непрохані і нав'язливі гості — це, звичайно, гірше, але і їх можна пережити. Хоча підсвідомо ви розумієте, що все це "з'їдає" ваші ресурси, забирає час, який ви могли б використовувати більш продуктивно і досягти якогось важливого для себе результату.

Чому виникають "пожирачі часу"

Можливо, ви будете здивовані висновками фахівців, але в тому, що у вашому житті існують «пожирачі часу», винні ви самі.

До причин виникнення "пожирачів часу" можна віднести наступні:

  • неорганізованість;
  • відсутність чітко складеного плану на день, на місяць;
  • лінь, через яку важливі справи переносяться або відкладаються на потім.

А головна причина, по якій ваше життя заповнюється «пожирачами часу» — це невміння відмовляти і говорити тверде «ні». Причому чим безхарактерніша і м'якша людина, тим простіше її нав'язати непотрібне спілкування, відвернути її увагу від важливих справ, змусити змінити свої плани, і тим більше її ресурсів йде в нікуди, віддаляючи її від особистого успіху.

Як позбутися від "пожирачів часу"

Для того, щоб зробити своє життя більш раціональним і позбутися від «пожирачів часу», потрібно навчитися планувати кожен свій день і строго його виконувати.

Звичайно, все передбачити неможливо, тому в своєму графіку необхідно враховувати форс-мажори, і якщо вони трапляються, треба правильно розставляти пріоритети і намагатися доробити заплановані важливі справи.

Також слід при плануванні виділяти час на перегляд соцмереж, на спілкування з друзями, але завжди чітко його дотримуватися і вміти вчасно зупинитися.

Ніколи не беріться відразу за кілька справ і не займайтеся ними одночасно — це значно знижує продуктивність і віддаляє вас від результату.

І запам'ятайте — якщо у вас перед очима не буде списку завдань на день, оточуючі зможуть легко вносити у ваше життя свої корективи і віддаляти вас від успіху.

Джерело: ukr.media

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *