
Мобінг — це поширене явище в організаціях різного масштабу. Цькування виявляється у формі психологічного насильства над одним із працівників, що часто веде до звільнення. Можна здатися і шукати нову роботу, або знайти в собі сили протистояти тиску, повідомляє Ukr.Media.
Розберіться в причинах
Зазвичай цькування виникає в нездоровому колективі, але іноді причини моббінга можуть бути пов’язані і з тим, хто відчуває себе несправедливо ображеним. Недбале виконання обов’язків, часті лікарняні, схильність до обговорення колег за спиною — якщо це не про вас, варто шукати причини серед колег.
Іноді цькування викликане неправильними висновками або загальними помилками, тому перший крок у боротьбі з негативним ставленням — це виявити причину.
Спочатку переконайтеся, що не даєте очевидних приводів для такого ставлення до себе.
Довіряй, але перевіряй
Слід мінімізувати ймовірність професійних помилок. Для цього уточнюйте всю інформацію, яку надають колеги. Якщо кажуть, що начальник дозволив піти раніше, варто підтвердити це у керівника.
Якщо намагаються замінити вашу клавіатуру, стверджуючи, що вона несправна, це може бути хитрістю колеги, щоб позбавитися від свого зламаного обладнання. Довіра має бути заслуженою, а якщо атмосфера в колективі нездорова, то краще не дозволяти іншим використовувати вас.
Обговорюйте проблеми з керівником
Внутрішні конфлікти в компанії шкодять бізнесу, тому адекватний керівник буде зацікавлений у підтриманні працездатності та нормальних умов.
Не слід звертатися за підтримкою з кожної дрібниці, наприклад, якщо хтось з’їв ваше печиво або пив з вашої чашки, але важливо звертати увагу на моменти, які шкодять загальному справі. Керівника не турбують глузування та жарти щодо співробітника, якого пригнічує колектив, але ось зіпсований звіт або техніка можуть стати приводом для розгляду.
Якщо ситуація виходить за рамки, обговоріть проблему з начальником.
Визначте лідера
Неформальний лідер може використовувати приниження для самоствердження в колективі. Такі люди викликають роздратування у керівників, тому в особі начальника можна знайти підтримку. Не варто вступати в явні конфлікти та піддаватися на провокації тих, хто є лише інструментом у руках ініціатора. Краще спокійно і з гідністю реагувати на те, що відбувається.
Важливо продемонструвати, що ви не лише не боїтеся, а й з поблажливістю ставитеся до неприємної поведінки колеги. Ображати цікаво, коли людина відчуває страх, емоційно реагує і демонструє безпорадність; а коли реакція нестандартна або байдужа, процес стає нецікавим.
Знайдіть союзників
Коли з’являється новий об’єкт для цькування, стара “лялька для биття” зітхає з полегшенням, але це не означає, що ображений працівник забув, як над ним знущалися. Ви можете очікувати на співчуття і навіть підтримку з боку колишніх жертв.
Це ще одна причина, щоб протистояти ініціатору конфліктів. Співробітники, яким не подобаються старі порядки, звернуться до нового лідера, що допоможе викорінити старі традиції та непорядну поведінку.
Іноді дійсно легше змінити роботу, ніж вписатися в колектив, де заведено підставляти один одного, пліткувати або пити після роботи.
Джерело: ukr.media

Мобінг — це поширене явище в організаціях різного масштабу. Цькування виявляється у формі психологічного насильства над одним із працівників, що часто веде до звільнення. Можна здатися і шукати нову роботу, або знайти в собі сили протистояти тиску, повідомляє Ukr.Media.
Розберіться в причинах
Зазвичай цькування виникає в нездоровому колективі, але іноді причини моббінга можуть бути пов’язані і з тим, хто відчуває себе несправедливо ображеним. Недбале виконання обов’язків, часті лікарняні, схильність до обговорення колег за спиною — якщо це не про вас, варто шукати причини серед колег.
Іноді цькування викликане неправильними висновками або загальними помилками, тому перший крок у боротьбі з негативним ставленням — це виявити причину.
Спочатку переконайтеся, що не даєте очевидних приводів для такого ставлення до себе.
Довіряй, але перевіряй
Слід мінімізувати ймовірність професійних помилок. Для цього уточнюйте всю інформацію, яку надають колеги. Якщо кажуть, що начальник дозволив піти раніше, варто підтвердити це у керівника.
Якщо намагаються замінити вашу клавіатуру, стверджуючи, що вона несправна, це може бути хитрістю колеги, щоб позбавитися від свого зламаного обладнання. Довіра має бути заслуженою, а якщо атмосфера в колективі нездорова, то краще не дозволяти іншим використовувати вас.
Обговорюйте проблеми з керівником
Внутрішні конфлікти в компанії шкодять бізнесу, тому адекватний керівник буде зацікавлений у підтриманні працездатності та нормальних умов.
Не слід звертатися за підтримкою з кожної дрібниці, наприклад, якщо хтось з’їв ваше печиво або пив з вашої чашки, але важливо звертати увагу на моменти, які шкодять загальному справі. Керівника не турбують глузування та жарти щодо співробітника, якого пригнічує колектив, але ось зіпсований звіт або техніка можуть стати приводом для розгляду.
Якщо ситуація виходить за рамки, обговоріть проблему з начальником.
Визначте лідера
Неформальний лідер може використовувати приниження для самоствердження в колективі. Такі люди викликають роздратування у керівників, тому в особі начальника можна знайти підтримку. Не варто вступати в явні конфлікти та піддаватися на провокації тих, хто є лише інструментом у руках ініціатора. Краще спокійно і з гідністю реагувати на те, що відбувається.
Важливо продемонструвати, що ви не лише не боїтеся, а й з поблажливістю ставитеся до неприємної поведінки колеги. Ображати цікаво, коли людина відчуває страх, емоційно реагує і демонструє безпорадність; а коли реакція нестандартна або байдужа, процес стає нецікавим.
Знайдіть союзників
Коли з’являється новий об’єкт для цькування, стара “лялька для биття” зітхає з полегшенням, але це не означає, що ображений працівник забув, як над ним знущалися. Ви можете очікувати на співчуття і навіть підтримку з боку колишніх жертв.
Це ще одна причина, щоб протистояти ініціатору конфліктів. Співробітники, яким не подобаються старі порядки, звернуться до нового лідера, що допоможе викорінити старі традиції та непорядну поведінку.
Іноді дійсно легше змінити роботу, ніж вписатися в колектив, де заведено підставляти один одного, пліткувати або пити після роботи.
Джерело: ukr.media
Розберіться в причинах
Зазвичай цькування виникає в нездоровому колективі, але іноді причини моббінга можуть бути пов’язані і з тим, хто відчуває себе несправедливо ображеним. Недбале виконання обов’язків, часті лікарняні, схильність до обговорення колег за спиною — якщо це не про вас, варто шукати причини серед колег.
Іноді цькування викликане неправильними висновками або загальними помилками, тому перший крок у боротьбі з негативним ставленням — це виявити причину.
Спочатку переконайтеся, що не даєте очевидних приводів для такого ставлення до себе.
Довіряй, але перевіряй
Слід мінімізувати ймовірність професійних помилок. Для цього уточнюйте всю інформацію, яку надають колеги. Якщо кажуть, що начальник дозволив піти раніше, варто підтвердити це у керівника.
Якщо намагаються замінити вашу клавіатуру, стверджуючи, що вона несправна, це може бути хитрістю колеги, щоб позбавитися від свого зламаного обладнання. Довіра має бути заслуженою, а якщо атмосфера в колективі нездорова, то краще не дозволяти іншим використовувати вас.
Обговорюйте проблеми з керівником
Внутрішні конфлікти в компанії шкодять бізнесу, тому адекватний керівник буде зацікавлений у підтриманні працездатності та нормальних умов.
Не слід звертатися за підтримкою з кожної дрібниці, наприклад, якщо хтось з’їв ваше печиво або пив з вашої чашки, але важливо звертати увагу на моменти, які шкодять загальному справі. Керівника не турбують глузування та жарти щодо співробітника, якого пригнічує колектив, але ось зіпсований звіт або техніка можуть стати приводом для розгляду.
Якщо ситуація виходить за рамки, обговоріть проблему з начальником.
Визначте лідера
Неформальний лідер може використовувати приниження для самоствердження в колективі. Такі люди викликають роздратування у керівників, тому в особі начальника можна знайти підтримку. Не варто вступати в явні конфлікти та піддаватися на провокації тих, хто є лише інструментом у руках ініціатора. Краще спокійно і з гідністю реагувати на те, що відбувається.
Важливо продемонструвати, що ви не лише не боїтеся, а й з поблажливістю ставитеся до неприємної поведінки колеги. Ображати цікаво, коли людина відчуває страх, емоційно реагує і демонструє безпорадність; а коли реакція нестандартна або байдужа, процес стає нецікавим.
Знайдіть союзників
Коли з’являється новий об’єкт для цькування, стара “лялька для биття” зітхає з полегшенням, але це не означає, що ображений працівник забув, як над ним знущалися. Ви можете очікувати на співчуття і навіть підтримку з боку колишніх жертв.
Це ще одна причина, щоб протистояти ініціатору конфліктів. Співробітники, яким не подобаються старі порядки, звернуться до нового лідера, що допоможе викорінити старі традиції та непорядну поведінку.
Іноді дійсно легше змінити роботу, ніж вписатися в колектив, де заведено підставляти один одного, пліткувати або пити після роботи.
Джерело: ukr.media
Довіряй, але перевіряй
Слід мінімізувати ймовірність професійних помилок. Для цього уточнюйте всю інформацію, яку надають колеги. Якщо кажуть, що начальник дозволив піти раніше, варто підтвердити це у керівника.
Якщо намагаються замінити вашу клавіатуру, стверджуючи, що вона несправна, це може бути хитрістю колеги, щоб позбавитися від свого зламаного обладнання. Довіра має бути заслуженою, а якщо атмосфера в колективі нездорова, то краще не дозволяти іншим використовувати вас.
Обговорюйте проблеми з керівником
Внутрішні конфлікти в компанії шкодять бізнесу, тому адекватний керівник буде зацікавлений у підтриманні працездатності та нормальних умов.
Не слід звертатися за підтримкою з кожної дрібниці, наприклад, якщо хтось з’їв ваше печиво або пив з вашої чашки, але важливо звертати увагу на моменти, які шкодять загальному справі. Керівника не турбують глузування та жарти щодо співробітника, якого пригнічує колектив, але ось зіпсований звіт або техніка можуть стати приводом для розгляду.
Якщо ситуація виходить за рамки, обговоріть проблему з начальником.
Визначте лідера
Неформальний лідер може використовувати приниження для самоствердження в колективі. Такі люди викликають роздратування у керівників, тому в особі начальника можна знайти підтримку. Не варто вступати в явні конфлікти та піддаватися на провокації тих, хто є лише інструментом у руках ініціатора. Краще спокійно і з гідністю реагувати на те, що відбувається.
Важливо продемонструвати, що ви не лише не боїтеся, а й з поблажливістю ставитеся до неприємної поведінки колеги. Ображати цікаво, коли людина відчуває страх, емоційно реагує і демонструє безпорадність; а коли реакція нестандартна або байдужа, процес стає нецікавим.
Знайдіть союзників
Коли з’являється новий об’єкт для цькування, стара “лялька для биття” зітхає з полегшенням, але це не означає, що ображений працівник забув, як над ним знущалися. Ви можете очікувати на співчуття і навіть підтримку з боку колишніх жертв.
Це ще одна причина, щоб протистояти ініціатору конфліктів. Співробітники, яким не подобаються старі порядки, звернуться до нового лідера, що допоможе викорінити старі традиції та непорядну поведінку.
Іноді дійсно легше змінити роботу, ніж вписатися в колектив, де заведено підставляти один одного, пліткувати або пити після роботи.
Джерело: ukr.media
Обговорюйте проблеми з керівником
Внутрішні конфлікти в компанії шкодять бізнесу, тому адекватний керівник буде зацікавлений у підтриманні працездатності та нормальних умов.
Не слід звертатися за підтримкою з кожної дрібниці, наприклад, якщо хтось з’їв ваше печиво або пив з вашої чашки, але важливо звертати увагу на моменти, які шкодять загальному справі. Керівника не турбують глузування та жарти щодо співробітника, якого пригнічує колектив, але ось зіпсований звіт або техніка можуть стати приводом для розгляду.
Якщо ситуація виходить за рамки, обговоріть проблему з начальником.
Визначте лідера
Неформальний лідер може використовувати приниження для самоствердження в колективі. Такі люди викликають роздратування у керівників, тому в особі начальника можна знайти підтримку. Не варто вступати в явні конфлікти та піддаватися на провокації тих, хто є лише інструментом у руках ініціатора. Краще спокійно і з гідністю реагувати на те, що відбувається.
Важливо продемонструвати, що ви не лише не боїтеся, а й з поблажливістю ставитеся до неприємної поведінки колеги. Ображати цікаво, коли людина відчуває страх, емоційно реагує і демонструє безпорадність; а коли реакція нестандартна або байдужа, процес стає нецікавим.
Знайдіть союзників
Коли з’являється новий об’єкт для цькування, стара “лялька для биття” зітхає з полегшенням, але це не означає, що ображений працівник забув, як над ним знущалися. Ви можете очікувати на співчуття і навіть підтримку з боку колишніх жертв.
Це ще одна причина, щоб протистояти ініціатору конфліктів. Співробітники, яким не подобаються старі порядки, звернуться до нового лідера, що допоможе викорінити старі традиції та непорядну поведінку.
Іноді дійсно легше змінити роботу, ніж вписатися в колектив, де заведено підставляти один одного, пліткувати або пити після роботи.
Джерело: ukr.media
Визначте лідера
Неформальний лідер може використовувати приниження для самоствердження в колективі. Такі люди викликають роздратування у керівників, тому в особі начальника можна знайти підтримку. Не варто вступати в явні конфлікти та піддаватися на провокації тих, хто є лише інструментом у руках ініціатора. Краще спокійно і з гідністю реагувати на те, що відбувається.
Важливо продемонструвати, що ви не лише не боїтеся, а й з поблажливістю ставитеся до неприємної поведінки колеги. Ображати цікаво, коли людина відчуває страх, емоційно реагує і демонструє безпорадність; а коли реакція нестандартна або байдужа, процес стає нецікавим.
Знайдіть союзників
Коли з’являється новий об’єкт для цькування, стара “лялька для биття” зітхає з полегшенням, але це не означає, що ображений працівник забув, як над ним знущалися. Ви можете очікувати на співчуття і навіть підтримку з боку колишніх жертв.
Це ще одна причина, щоб протистояти ініціатору конфліктів. Співробітники, яким не подобаються старі порядки, звернуться до нового лідера, що допоможе викорінити старі традиції та непорядну поведінку.
Іноді дійсно легше змінити роботу, ніж вписатися в колектив, де заведено підставляти один одного, пліткувати або пити після роботи.
Джерело: ukr.media
Знайдіть союзників
Коли з’являється новий об’єкт для цькування, стара “лялька для биття” зітхає з полегшенням, але це не означає, що ображений працівник забув, як над ним знущалися. Ви можете очікувати на співчуття і навіть підтримку з боку колишніх жертв.
Це ще одна причина, щоб протистояти ініціатору конфліктів. Співробітники, яким не подобаються старі порядки, звернуться до нового лідера, що допоможе викорінити старі традиції та непорядну поведінку.
Іноді дійсно легше змінити роботу, ніж вписатися в колектив, де заведено підставляти один одного, пліткувати або пити після роботи.
Джерело: ukr.media
Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.