Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/krua100/htdocs/100.kr.ua/wp-includes/functions.php on line 6121
Як вийшло так, що найбільші гроші магазини роблять на пенсіонерах і бідняках | 100 ІДЕЙ

Як вийшло так, що найбільші гроші магазини роблять на пенсіонерах і бідняках

Саме ці особи витрачають найбільше, часто навіть не усвідомлюючи цього. Яким чином малозабезпечена частина населення приносить магазинам найбільший прибуток? Насправді, це явище спостерігається у всьому світі, повідомляє Ukr.Media.

Магазини поблизу дому

Цей формат магазинів є найпопулярнішим. Існує дві основні категорії споживачів, які забезпечують обсяги продажів таким мережам — це пенсіонери та молоді сім’ї (включаючи матерів з дітьми).

Отже, молодих сімей значно менше, ніж представників старшого покоління. Спеціально для цих груп магазини пропонують знижки. Можна стверджувати, що між ними точиться справжня боротьба. Здається, чому? У них же зовсім небагато грошей!

Так, деякі дорогі товари вони справді не можуть собі дозволити, і середній чек невеликий, але ці люди роблять покупки стабільно щодня. Хоч і приносять лише копійки, але регулярно.

Більш заможні споживачі можуть дозволити собі харчуватися поза домом або замовляти продукти. Стояти в чергах і носити пакети — займає час, якого у них недостатньо. А наш пенсіонер, як правило, нікуди не поспішає і може провести весь день, оглядаючи різні магазини, вивчаючи ціни.

Магазини з фіксованими цінами

У США цей формат постійно піддається критиці за те, що експлуатує малозабезпечених громадян. Справа в тому, що магазини з фіксованими цінами частіше за інших відкриваються в найбідніших районах.

Бідні та менш обізнані жителі таких місць не можуть правильно оцінити ціну за кілограм і “ведуться” на низькі ціни. Наприклад, 50 грам родзинок за 1 долар — чудова пропозиція, потрібно брати. Дуже просто, але це працює.

В Україні такі магазини більше орієнтуються не на продукти, а на китайські дрібнички. Всі вони доступні на умовному AliExpress за кращими цінами, але людям все ж хочеться “тут і зараз”.

Слід визнати, що більшість покупок у таких магазинах — імпульсивні. “Погуляю по магазину, може, знайду щось цікаве”. Звичайно, ти знайдеш, адже мережа працює саме для того, щоб продати тобі “щось цікаве”.

Нічого поганого в таких магазинах немає, але вони чітко орієнтуються на цільову аудиторію з обмеженими доходами.

Магазини розливного пива

Ніхто з них не пропонує на своїх полицях широкий асортимент дорогих і рідкісних напоїв. Ні. Пиво та напої з високим вмістом алкоголю є основними бестселерами.

Мережі магазинів розливного пива охопили всю країну, і тепер їх майже можна знайти в кожному дворі.

Торгівля розливним пивом приносить значний прибуток.

Це все до того, що на бідних можна заробити непогані гроші, а на бідних залежних алкоголіках — вражаючі суми.

PS

Для всіх вищезазначених магазинів саме малозабезпечене населення є найстабільнішим джерелом доходів. Інше питання, що бідні покупці зазвичай є найскладнішими, але це вже проблеми продавців, а не власників компаній.

Джерело: ukr.media

No votes yet.
Please wait...
Поділіться своєю любов'ю

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *