Як вийшло так, що найбільші гроші магазини роблять на пенсіонерах і бідняках
Саме ці особи витрачають найбільше, часто навіть не усвідомлюючи цього. Яким чином малозабезпечена частина населення приносить магазинам найбільший прибуток? Насправді, це явище спостерігається у всьому світі, повідомляє Ukr.Media.
Магазини поблизу дому
Цей формат магазинів є найпопулярнішим. Існує дві основні категорії споживачів, які забезпечують обсяги продажів таким мережам — це пенсіонери та молоді сім’ї (включаючи матерів з дітьми).
Отже, молодих сімей значно менше, ніж представників старшого покоління. Спеціально для цих груп магазини пропонують знижки. Можна стверджувати, що між ними точиться справжня боротьба. Здається, чому? У них же зовсім небагато грошей!
Так, деякі дорогі товари вони справді не можуть собі дозволити, і середній чек невеликий, але ці люди роблять покупки стабільно щодня. Хоч і приносять лише копійки, але регулярно.
Більш заможні споживачі можуть дозволити собі харчуватися поза домом або замовляти продукти. Стояти в чергах і носити пакети — займає час, якого у них недостатньо. А наш пенсіонер, як правило, нікуди не поспішає і може провести весь день, оглядаючи різні магазини, вивчаючи ціни.
Магазини з фіксованими цінами
У США цей формат постійно піддається критиці за те, що експлуатує малозабезпечених громадян. Справа в тому, що магазини з фіксованими цінами частіше за інших відкриваються в найбідніших районах.
Бідні та менш обізнані жителі таких місць не можуть правильно оцінити ціну за кілограм і “ведуться” на низькі ціни. Наприклад, 50 грам родзинок за 1 долар — чудова пропозиція, потрібно брати. Дуже просто, але це працює.
В Україні такі магазини більше орієнтуються не на продукти, а на китайські дрібнички. Всі вони доступні на умовному AliExpress за кращими цінами, але людям все ж хочеться “тут і зараз”.
Слід визнати, що більшість покупок у таких магазинах — імпульсивні. “Погуляю по магазину, може, знайду щось цікаве”. Звичайно, ти знайдеш, адже мережа працює саме для того, щоб продати тобі “щось цікаве”.
Нічого поганого в таких магазинах немає, але вони чітко орієнтуються на цільову аудиторію з обмеженими доходами.
Магазини розливного пива
Ніхто з них не пропонує на своїх полицях широкий асортимент дорогих і рідкісних напоїв. Ні. Пиво та напої з високим вмістом алкоголю є основними бестселерами.
Мережі магазинів розливного пива охопили всю країну, і тепер їх майже можна знайти в кожному дворі.
Торгівля розливним пивом приносить значний прибуток.
Це все до того, що на бідних можна заробити непогані гроші, а на бідних залежних алкоголіках — вражаючі суми.
PS
Для всіх вищезазначених магазинів саме малозабезпечене населення є найстабільнішим джерелом доходів. Інше питання, що бідні покупці зазвичай є найскладнішими, але це вже проблеми продавців, а не власників компаній.
Джерело: ukr.media